Waardering van Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn - Hoorn op 30 november 2016

9.5
  • Oogaandoeningen
  • Oogheelkunde

Na de diagnose keratoconus begon mijn zoektocht naar een geschikte behandeling. Met een grote omweg via twee andere ziekenhuizen (waaronder een academisch ziekenhuis) kwam ik uiteindelijk bij dr. Rijneveld in het Westfriesgasthuis terecht. De eerste arts die niet slechts met een adviesbehandeling kwam op basis van mijn ogen, maar die ook keek naar mij als mens in de maatschappij en wat ik nodig had om goed te kunnen functioneren. Dit gaf direct vertrouwen en de operatie (hoornvliestransplantatie) werd snel gepland en fantastisch uitgevoerd! Oogarts (dr. Rijneveld), assistenten, anestesioloog (dhr. J.P. Hering), verpleegkundigen: allemaal topmensen! Ook de nazorg in de afgelopen jaren is uitstekend, zowel door betrokken artsen als ondersteunend personeel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.