Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA)

Ziekenhuis

Europaweg-Zuid 1 9401 RK Assen
Deze locatie is onderdeel van Stichting Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA)

Waardering van Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 28 oktober 2016

Liesbreuk

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Heel liefdevol en zorgzaam behandeld. Vooral bij de operatiekamer en op de afdeling dagopname werd ik goed in de gaten gehouden en men was heel lief tegen me was die dag. Ik kon immers niets en was heel afhankelijk van verpleging. De operatie geschiedde heel deskundig. Ik heb er niets van gemerkt want ik kreeg ruggeprik met roesje. De ruggeprik amper gevoeld. En toen de chirurg werd weggeroepen voor een spoedgeval en ik even moest wachten voordat ik naar de operatiekamer kon, hebben Marloes en Irene met me gepraat en zo was de tijd zo om.

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

Bedankt voor uw mooie woorden, en sterkte met het verdere herstel! Met vriendelijke groet, Wilhelmina Ziekenhuis Assen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.