Waardering van Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 8 december 2016

• Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

ik ben al sinds 2010 in behandeling bij Kaakchirurg DR van de Werff. Vanaf het begin tot op heden is zij een uitstekende vakvrouw en beoefent haar vak zeer goed uit, legt alles goed uit, je weet wat er gaat gebeuren, ook de assistentes zijn zeer bekwaam.Inmiddels heb ik 15 apex resecties gehad en dat was echt geen pretje,maar als ik weer naar het Wilhelmina Ziekenhuis moest dan werd en wordt ik nog steeds heel fijn en serieus behandelt, kan mijn verhaal goed kwijt, en ze nemen echt de tijd voor daar waar nodig is. tijdens deze periode heb ik er dan ook nooit aan gedacht om naar een andere kaakchirurg te gaan. Bij Ons hier in Assen kan ik afdeling mond/kaakchirurgie met een 10+ aanbevelen aan allen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.