Waardering van Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 23 juli 2019

9.4
  • Orthopedie

Ik ben in september 2018 geopereerd aan mijn ernstige heupdysplasie (links) volgens de Ganz techniek (Ganz osteotomie) door Dr. M. Heeg in het Wilhelmina Ziekenhuis te Assen.De maanden voorafgaande aan de operatie werd ik op de hoogte gesteld van alles wat je maar te weten wilt komen over de operatie, de revalidatie, de complicaties et cetera. De dag van de operatie werd ik begeleid door een van de gastvrouwen. Deze gastvrouw liep met mij mee door het ziekenhuis, we gingen samen naar de bloedafname, ze liep mee naar de afdeling radiologie voor een laatste rontgenfot en ik werd daarna netjes naar de afdeling opname gebracht. De orthopedisch chirurg Dr. Heeg is ontzettend bekwaam en heel meegaand met de patient. Hij geeft een enorm vertrouwd gevoel en Dr Heeg is iemand die daadwerkelijk luistert naar vragen of verhalen. Ik heb nog nooit een arts ontmoet die zó betrokken is met de patient als Dr. Heeg. De operatie die Dr. Heeg bij mij heeft uitgevoerd heet de Ganz Osteotomie en hierdoor heeft hij bij mijn ernstige heupdysplasie de stand van mijn heupkom zó veranderd dat dit mijn leven heeft veranderd en hier ben ik zó dankbaar voor. Ik raad deze arts én het ziekenhuis aan iedereen aan. Het ziekenhuis heeft vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. Ik heb na de operatie 8 dagen in het ziekenhuis gelegen. Het eten is uitstekend, de zorg is lief, adequaat en heel bekwaam. De planning is gewoon uitstekend, de medicatie komt op vaste tijdstippen, de verpleging laat je nooit te lang wachten, artsenbezoek is op vaste tijden. Al met al is deze ervaring een 9,4 waard!

Bent u of werkt u voor Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.