Waardering van Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 30 november 2012

9.2

Omdat er in het MCA na 1,5 jaar onderzoeken geen diagnose kon worden gesteld, ben ik via het AMC second opinion, bij het wilhelmina ziekenhuis terecht gekomen. Al snel werd duidelijk dat ze op het gebied van orthopedie erg kundig zijn, want na een simpele rontgenfoto was de oorzaak al duidelijk en kon ik een complexe operatie krijgen om dit te verhelpen, en dit is erg goed gelukt. Afspraken maken gaat snel en verloopt erg efficient, sfeer is gemoedelijk en personeel is vriendelijk en begripvol. Ondanks ik vanuit Alkmaar moest komen, heb ik hier geen moment spijt van gehad!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.