Waardering van Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 15 november 2019

2.0
  • Gynaecologie en Obstetrie

Zeer slecht behandeld op de afdeling gynaecologie . Er werd niet naar me geluisterd. Er werden onderzoeken gedaan waar ik aangaf dat ik dat niet wilde. De assistente en een gynaecoloog die niet vermeld staat werkzaam te zijn in het wza, hebben hun eigen regels. Nooit een woord van weer gehad. Ziekenhuis in de top 3 neem dan ook je verantwoordelijkheid als er iets mis gaat!

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

Geachte mevrouw,
Het spijt ons dat onze zorg voor u op deze manier is verlopen. Als u behoefte hebt aan een gesprek hierover, kunt u contact opnemen met de ombudsfunctionaris van het WZA op telefoonnummer (0592) 32 56 24 (maandag t/m donderdag).
Meer informatie en een klachtenformulier zijn te vinden op onze website: https://www.wza.nl/patiënt/tevredenheid/.
Met vriendelijke groet, Wilhelmina Ziekenhuis Assen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.