Waardering van Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 5 augustus 2018

4.6
  • Hartkramp
  • Cardiologie

Ik werd 's nachts opgenomen op de hartbewaking en moest dialyseren. Omdat men niemand uit bed wilde bellen en de dialyse afdeling geslote was, moest mijn partner dialyse materialen thuis zelf ophalen. Ik vind het een slechte zaak dat dat niet op voorraad ligt bij de SEH. Daarna ben ik naar huis gestuurd midden in de nacht (partner moest wel weer uit bed gebeld worden om me op te halen) zonder dat mijn nek en borstkramp klachten opgelost zijn. Mijn inziens hadden ze me de volgende ochtend pas naar huis moeten sturen met een vervolg afspraak voor vervolg onderzoek.

Reactie van/namens Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam

Wij brengen uw bericht onder de aandacht van de afdeling. U kunt overwegen contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris. Als u dat wilt, kunt u een mail met uw contactgegevens sturen naar uwervaring@zaansmc.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaans Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.