Waardering van Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 25 oktober 2020

• Botbreuken
  • Chirurgie (Heelkunde)

In half jaar tijd in ZMC terug voor een 2e operatie’s (eerste keer prothese schouder- door val/ nu pols-val). In goed overleg met RJ Derksen ( top- of trauma- chirurgie) voor “ operatie. onder een anesthesie blok gehele arm gekozen. Was ( beetje spannend) maar een bijzondere ervaring! 1 Derksen had mij goed voorbereid op wat hij ging doen. 2 De dag - opname afd hiervoor liep bijzonder prettig en zeer professioneel. 3. Aankomst en begeleiding OK- anesthesie, en ter plekke aanwezige OK verpleging , hebben mij fantastisch ingeleid en het vertrouwen gegeven ! 4. De sfeer en organisatie In/ Tijdens operatie ( die ik kon volgen omdat ik alleen blok- anesthesie had) was heel professioneel, zeer goed getimed / georganiseerd, het liep allemaal op rolletjes. 5. Met een achtergrond muziekje en zicht op het scherm en zo te volgen hoe 1 en ander werd gezet was fascinerend. De anesthesie zorgde goed voor mij. 6. Weer positieve indruk over Zaans Med Centrum- Top chirurg RJ Derksen-

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaans Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.