Waardering van Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 21 februari 2017

5.5
  • Urologie

Na een uitlooptijd van bijna een uur(afspraak was om 15.45 maar werd daadwerkelijk 16.35 uur en nergens een mededeling hiervan te bekennen...) kreeg ik het idee dat ik tijdens mijn afspraak gestraft werd voor het slecht kunnen plannen van afspraken op de afdeling urologie. Ik kreeg geenszins de kans om mijn volledige verhaal te doen, alsmede het vertellen van informatie betreffende sommige genetische afwijkingen aan de nieren en urinewegen binnen onze familie, welke mij en mijn fysiotherapeut bijzonder relevant lijken t.a.v. de analyse en eventuele behandeling van mijn klachten. Mijn fysiotherapeut  stelde mij voor om de uroloog te vragen middels een echo o.i.d. een eventuele oorzaak te vinden voor de pijn waar ik nu al een jaar mee moet leven. Helaas werd ik behandeld en stelselmatig verbaal gehinderd als zijnde een klein kind om vervolgens zo snel mogelijk te worden verwijderd uit de spreekkamer met slechts een retour fysiotherapie en de bemoedigende woorden dat ik mij zaken in kan beelden als pleister op de pijnlijke wonde.. Schandalig! Ik heb geen 30 procent van mijn verhaal kunnen doen en voel mij zeer onbehoorlijk behandeld, gestraft, gekleineerd vanwege de tijdsdruk waar ik geen schuld aan heb maar vooral zeer in de steek gelaten, of mijn informatie nu relevant was of niet. Letterlijk met stomheid geslagen door deze botte ongemanierde uroloog! Voor de duidelijkheid; vorige week heb ik darmonderzoeken gehad in het zmc en daar heb ik werkelijk niets op aan te merken!

Reactie van/namens Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam

Bedankt voor uw waardering en wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionaris komt graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Wilt u dat ook? Stuur ons dan een mail met uw contactgegevens naar uwervaring@zaansmc.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaans Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.