Zaans Medisch Centrum

Waardering van Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 8 juni 2016

Overige aandoeningen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Via de eerste hulp binnengekomen en "mocht" gelijk blijven natuurlijk fijn dat er gelijk iets aan de pijn gedaan kon worden maar t heeft n enorme impact gehad want mijn dochter moest daardoor in eens alleen thuis de 2 nachten door brengen en wat mij het meeste is tegen gevallen dat die 2/3 dagen niemand heeft gevraagd hoe het gaat en hoe de thuissituatie is en wel red Ik had voor de 2de nacht n kamer alleen op chirurchie heerlijk want geen oog dicht gedaan met 3 snurkende medepatienten maar voelde me wel heel alleen.Dus verpleging aub toon wat meer belangstelling achter de patiënt.Gelukkig maakte de verpleger op mijn laatste dag veel goed door er voor te zorgen dat ik toch die dag snel naar huis kon

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaans Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.