Waardering van ZGT Almelo - Almelo op 31 december 2017

3.8
  • Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Veertien jaar na een intensieve gecombineerde radio- en chemotherapie was mijn gebit niet langer houdbaar. Dr. Kolenaar zou de volledige extractie van mijn boven- en ondergebit ter hand nemen. Hiervoor dacht hij een half uurtje nodig te hebben. Dat liep evenwel anders. Na een stevige  batterij verdovingsspuiten begon de extractie waarbij nogal wat mis ging. Tanden braken af en een verdween er in mijn halsgat. De extractie werd beëindigd en zou vier dagen later in de OK onder narcose worden hervat. Met een volledig verdoofde mond en een sterk bloedende kaak werd ik naar de receptie verwezen om de benodigde afspraken te maken. Dit tot eigen ontsteltenis en die van de aanwezigen in de wachtruimte. Hier werd duidelijk niet gescoord op klantvriendelijkheid. De afhandeling in de OK werd niet door de verwachtte dr. Mizbah maar door dr. Horsthuis uitgevoerd en nam 47 minuten in beslag. Dit opgeteld bij het eerdere halfuur lijkt me dat er toch sprake is van een stevige inschattingsfout. De controleafspraak 3 weken later verliep eveneens anders dan verwacht. Tijdens het aanmelden bij de receptie stond de baliemedewerkster mij in eerste instantie vriendelijk te woord tot er een assistente tussenbeide kwam met een administratieve opdracht voor de medewerkster. ‘Dit moet ik eerst even doen meneer’ en liet mij ruim vijf minuten wachten waarna het aanmelden vervolgens minder dan 5 seconden in beslag nam. Wederom niet hoog gescoord op klantvriendelijkheid. De verwachtte dr. Kolenaar bleek ingeruild voor dr. Hinderks. Al met al veel ongerijmdheden. Met regelmaat komen er nog tand en botsplinters vrij uit mijn kaak dit schijnt normaal maar de informatie hieromtrent waarin de polikliniekassistent volgens de website een belangrijke rol speelt schiet hier tekort. Kaakchirurgie Oost Nederland krijgt van mij een vette onvoldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGT Almelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.