Ziekenhuis Amstelland

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Mijn ervaring met  ziekenhuis Amstelland.....Graag wil ik jullie laten weten hoe wij het bezoek aan dit ziekenhuis, van de start op de polikliniek, tot aan de operatie en de verpleegafdeling als heel erg gestroomlijnd en prettig hebben ervaren. Op de eerste dag, meerdere afspraken ( 5 stuks ) binnen 3 uur liet ons verbazen. Wat goed geregeld allemaal. Ook de tweede afspraak ook 3 gecombineerde....we stonden zo weer buiten. Goede organisatie. Ook de weg naar de operatie en het verblijf op de verpleegafdeling....niets dan lof. Er is een werkdruk, maar daar laten jullie de patiënten niets van merken. Wat een geduld, vriendelijkheid, en bekwaamheid. Kortom niets dan lof voor iedereen die op ons pad kwam....en ik ben super blij met mijn nieuwe heup. De dag na thuiskomst...kreeg ik nog een telefoontje of we een goede thuisreis hadden gehad, of ik goed had kunnen slapen en of er goede thuishulp geregeld is........Mijn mond viel echt open. Heel netjes....ik kan dit ziekenhuis echt aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis Amstelland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.