Waardering van Ziekenhuis Amstelland - Amstelveen op 17 september 2018

3.3
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Vooral de receptioniste zijn niet aardig.Zuchtend antwoord geven op een vraag,of zeggen,oh,volg de nummers maar.En 1 arts waar ik naar toe moest,die bleef in zijn kantoor zitten,en terwijl ik in de wachtkamer zat,schreeuwde hij:Mijnheer .....,en nog eens Mijnheer....Maar ik bleef zitten,en toen kwam hij erg luid roepend,weer mijn naam,Hij zei ik riep u,en ik zei grijnzend,ja dat hoorde ik...Tja,als artsen in hun behandelkamer blijven zitten,dan kom ik niet,zij moeten komen.Nee,naar dit ziekenhuis ga ik niet meer.Ze hebben al een slechte naam...

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Amstelland - Amstelveen

geplaatst op 18 september 2018

Wij betreuren het zeer dat u zulke negatieve ervaringen heeft opgedaan in ons ziekenhuis. In Ziekenhuis Amstelland doen we ons best optimale zorg te verlenen en de kwaliteit van de zorg voortdurend te verbeteren. Als u wilt, kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenbemiddelaar om uw ervaring te bespreken via 020-755 6339 of klachtenbemiddelaar@zha.nl

Bent u of werkt u voor Ziekenhuis Amstelland? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.