Ziekenhuis Gelderse Vallei

Samenwerking

Bevalling

Specialisme

Verloskunde

Ik lig op dit moment op dr verloskamers van het ziekenhuis in ede, en ben ook op de recovery geweest. Het personeel van de verloskamers is super geduldig, ontzettend lief. Ze beuren je op en helpen je met de pijn, ze masseren je rug zo nodig, ze zijn echt ontzettend lief allemaal  ze geven hele duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren, en ze doen niets tegen je zin in. Zelfs als het superdruk is op de afdeling merk je hier niks van aan hun gedrag.Ik kreeg een ruggenprik op de recovery. Ook daar is iedereen super lief en vriendelijk. Ik zat er best wel doorheen en had zo veel pijn dat ik niet meer kon ontspannen. Een vrouw bleef continu bij me om me te helpen, gerust te stellen, met me mee te puffen etc. Ook de anesthesist die de prik zette was ontzettend lief, had alle geduld en wachtte steeds als ik (snauwend, sorry nog daarvoor. Was de pijn) zei dat hij even moest wachten. Kortom ik kan niks anders dan lof hebben voor deze lieve mensen die mij hier al twee dagen doorheen slepen, zonder hun zou het me nog niet zo ver gelukt zijn als nu.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis Gelderse Vallei? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.