Waardering van Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 18 februari 2021

• N.v.t.

8.2
  • Botbreuken
  • Spoedeisende hulp (SEH)

“110 botbreuken in Nij Smellinghe door ijsplezier” lees ik op de site Afgelopen zaterdag was ik 1 van deze 110. Beschaamd om overlast te bezorgen melde ik me bij de Triage van de dokterswacht. Tijdens het schaatsen was ik net als vele anderen onderuit gegaan en mijn pols gebroken. Ik mocht naar de spoedeisende hulp waar ik kon aansluiten aan de grote rij wachtende mede lotgenoten. Ik wil iedereen die me geholpen heeft bedanken.! Door mij en de andere botbrekers moesten jullie je vrije dagen opgeven. Er staat al zoveel druk op jullie werk.! Wat me goed deed was dat er met erg veel plezier gewerkt werd. Een verpleegkundige die de slappe lach kreeg toen ze ons zo zag zitten . O jee allemaal schaatsers? De arts die mij hielp samen met de medewerkers in de gipskamer. Met humor aan het werk! O ja dokter; ondanks de pijn die u me bij het zetten deed krijgt u wel een goede recensie van me! Allemaal erg bedankt voor het zetten en gipsen van mijn pols.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis Nij Smellinghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.