Waardering van Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 8 oktober 2020

• N.v.t.

5.2
  • Allergieën
  • Dermatologie

De betreffende dermatoloog was slecht verstaanbaar, ze had zowel een mondkapje als een corona scherm tussen ons. Ik gaf haar aan dat ik haar uitslag afwacht die mijn verwijzer zal ontvangen. De betreffende verpleegster stelde zulks vragen die naar een bepaalde richting ging. Het was een typische routine onderzoek of wel een lopende band actie die snel moest afgewikkeld worden. Leek wel MacDonald. Terwijl de verwijzer duidelijk aangeeft dat verzoek behoorlijk aandacht geeft.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft. We gaan graag met u in gesprek over deze ervaring. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen op onze website, www.nijsmellinghe.nl/klacht of een e-mail sturen naar klachten@nijsmellinghe.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis Nij Smellinghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.