Waardering van Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 18 maart 2019

2.7
  • Hersenschudding
  • Neurologie

Na een val kwam ik op de Spoedeisende hulp. Ik ben 87 jaar en moest eigenlijk nadat een gat in mijn hoofd was gehecht, naar huis. Ik was al niet meer zo mobiel en ik mocht een nacht blijven. Maar er zou geen behandeling plaats vinden. De neuroloog gaf mij vervolgens zonder enig overleg Parkinson medicijnen waar ik hele erge bijwerkingen van had. Maar ik mocht niet stoppen! Hij is iemand die het voor het zeggen heeft, zich niet voorstelde aan mijn dochter, hij gedraagt zich onfatsoenlijk en wil het liefst helemaal niet met je praten. Eerder was ik ook in Nij Smellinghe en heeft deze neuroloog fouten gemaakt. Toen we het daar over wilden hebben, wilde deze neuroloog ons niet meer spreken. Dat is na veel aandringen niet gelukt toen! Nooit weer naar Nij Smellinghe!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten

geplaatst op 18 maart 2019

Geachte heer/mevrouw, wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft. We gaan graag met u in gesprek over deze ervaring. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen op onze site, www.nijsmellinghe.nl/klacht of een e-mail sturen naar klachten@nijsmellinghe.nl.

Bent u of werkt u voor Ziekenhuis Nij Smellinghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.