Waardering van Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 29 mei 2019

4.1
  • Bevalling
  • Verloskunde

Onze zoon is hier geboren Geen goede ervaring gehad op de verloskamer ook verloskundige geen goede ervaring.Verloskundige (strooband) vond ik alles behalve vriendelijk! Werd niet naar mij en man geluisterd, werd niks verteld wat er ging gebeuren.. ook werd er onderling grapjes gemaakt over welke schaar ze zouden gebruiken terwijl ik niet wist wat er ging gebeurenNooit weer nij smellinghe (verloskamers) voor mij! Kraamafdeling was wel prima!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten

geplaatst op 29 mei 2019

Geachte mevrouw, wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft. We gaan graag met u in gesprek over deze ervaring. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen op onze site, www.nijsmellinghe.nl/klacht of een e-mail sturen naar klachten@nijsmellinghe.nl

Bent u of werkt u voor Ziekenhuis Nij Smellinghe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.