Waardering van Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 28 maart 2019

2.7
  • Blindedarmontsteking
  • Chirurgie (Heelkunde)

Vorig jaar ben ik geopereerd aan mijn geperforeerde blindedarm in Nij Smellinghe. Ik vond de zorg in dit ziekenhuis schrikbarend slecht. (De chirurg die mij geopereerd heeft niet, die man was heel aardig en vakkundig!) De verpleegkundigen op de SEH en de afdeling chirurgie daarentegen waren totaal niet empatisch of meelevend te noemen. Een enkeling uitgezonderd natuurlijk. Ondanks dat ik veel pijn had, kreeg ik geen enkele steun of empathie. Een vriendelijk woord had mij zo goed gedaan in die pijnlijke momenten!Na de operatie kreeg ik het idee dat ze niet goed ingelezen waren, ze waren niet op de hoogte van mijn verhaal. Pas als de arts op ronde kwam en benadrukte hoe ziek ik was en hoe kritiek het was geweest, toonden ze wat begrip, en dat iedere dag en bij iedere vpk weer.... Heel raar vond ik dat! Was blij dat ik na 5 lange dagen eindelijk naar huis mocht!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten

Geachte heer/mevrouw, wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft. We gaan graag met u in gesprek hierover. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen op onze website, www.nijsmellinghe.nl/klacht of een e-mail sturen naar klachten@nijsmellinghe.nl .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis Nij Smellinghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.