Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk

Ziekenhuis

uit 504 waarderingen

Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 23 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Betreft de afdeling oogheelkunde St Jansdal in het bijzonder mw. De Lint-Homan. Mw. De Lint nam altijd ruim de tijd voor de benodigde controles en/of behandelingen en gaf een goede, duidelijke en prettige uitleg aan mijn moeder, die nauwelijks kon praten door Afasie en dement was, en de begeleiding. Een uitleg die mijn moeder begreep. De voor- en nadelen van eventuele staarbehandeling al dan niet onder anesthesie zijn uitgebreid besproken. Destijds is gezamenlijk besloten om niets aan de staar te doen daar de nadelen niet opwogen tegen de voordelen. Verder werd de laatste keer direct een verklaring voor medisch vervoer verstrekt i.v.m. beperkte zicht. Ik kijk veel genoegen terug op de behandeling door de afdeling Oogheelkunde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.