Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 30 maart 2021

7.7
  • Neusaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben vandaag (30 maart 2021) voor een tweede operatie aan mijn neus opgenomen in Harderwijk. De eerste operatie was in Lelystad en ik was daarover zeer onder de indruk. De twee ziekenhuizen verschillen in mijn ogen aanzienlijk in werkwijze; Lelystad is een zeer soepel geoliede en goed werkende machine waarbij er veel aandacht is voor de patiënt. Het ziekenhuis in Harderwijk is wat ouder (ze zijn het wel aan het moderniseren) maar je merkt dat je in een ouder ziekenhuis ligt. De communicatie is zeker voor verbetering vatbaar, maar dat ligt zeker niet aan het personeel; wel aan de procedures. De verhouding van leerling-verpleegkundigen en 'volwaardig' zorgpersoneel leek wat ongelijk verdeeld. Gesprekken op de gang over carriëre-keuzes van de leerlingen waren bijvoorbeeld duidelijk hoorbaar. De zorgverleners zelf doen zoals altijd hun uiterste best om de beste zorg te verlenen en ze denken met je mee. De OK's zijn minder modern dan in Lelystad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.