Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk

Ziekenhuis

Wethouder Jansenlaan 90 3844 DG Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Ziekenhuis St Jansdal

Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 3 oktober 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

Ik kwam met mijn dochter van 1 jaar bij de spoedpost, omdat zij hoge koorts had en mogelijk een oorontsteking. De arts daar vroeg mij meerdere malen of ik gevaccineerd was tegen Corona, wat totaal niets met de afspraak te maken had. Ik gaf aan dat ik hem opdringerig vond en dat vaccinatie een eigen vrije keus is. Ik had hem niets gevraagd over vaccinatie, maar moest wel een verkoop praatje aanhoren. Ronduit onbeschoft, ik was hier nota bene voor mijn dochter. Ik had hem meerdere malen vriendelijk bedankt en dat ik mijn eigen keuze zou maken. Dit had niets te maken met het consult van mijn dochter en was zeer opdringerig en grensoverschrijdend.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Wij weten nu niet welke arts u getroffen heeft en of het iemand was van de spoedeisende hulp of de huisartsenpost. Daarom zouden wij het heel erg op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris die aan het ziekenhuis verbonden is.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het mailadres klachten@stjansdal.nl . Als u uw telefoongegevens hierop achterlaat neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.