Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 14 oktober 2020

7.1
  • Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

ik lag op de hartbewaking na pols verwonding door hartcatheterisatie via de pols maar na toch weer lekken van de wond moest ik nog 1 nacht blijven maar werd wel intern overgeplaatst omdat de bedden op de hartbewaking nodig waren waardoor de medicijnlevering vrij goed de mist in ging wegens slechte communicatie wat inhield dat sommige medicijnen er niet waren of niet op de afdeling dit lag niet aan de verpleegsters of ander zorg personeel want deze mannen en vrouwen lopen het vuur uit hun sloffen en blijven ook nog netjes en beleeft

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat een nare ervaring. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. We hebben dan wel meer informatie nodig. Heeft u bijvoorbeeld de medicijnen wel gekregen? Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris die aan het ziekenhuis verbonden is.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het mailadres klachten@stjansdal.nl . Als u uw telefoongegevens hierop achterlaat neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.