Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk

Ziekenhuis

Wethouder Jansenlaan 90 3844 DG Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Ziekenhuis St Jansdal

Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 3 februari 2017

Meerdere negatieve ervaringen in dit ziekenhuis de afgelopen jaren. Poli afspraken lopen niet lekker. Bloedlab wordt ontzettend slecht geprikt. In mn hele leven prikken, nog nooit zo vaak zo blauw en beurs geweest en ik heb echt makkelijke aders. Na operatie ronduit slecht behandeld. Operatie zelf is ook niet goed gegaan. Meerdere keren voor anderen op seh rot behandeld en veel te lang moeten wachten. Vooral aan de balie mensonvriendelijke medewerkers. Nu met nieuwe systeem is het al maanden een rommeltje. Moet er continu zelf achteraan. Je staat lang in de wacht. Ben je erdoor, hangen ze op ipv goed door te verbinden. Maar bovenal vind ik de mensen die er werken echt heel onvriendelijk, waar je ook komt. Dat heb ik in andere ziekenhuizen nog nooit zo ervaren, voor we hier kwamen wonen en naar het st Jandal gingen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Jammer dat u deze ervaringen heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Het telefoonnummer is 0341-463801. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.