Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 29 december 2020

• Blindedarmontsteking
  • Chirurgie (Heelkunde)

Mei 2020 met redelijke spoed opgenomen. Dit na door een huisarts gezien te zijn, doorgestuurd naar een specialist die na onderzoek mij door stuurde naar Harderwijk met de diagnose blindedarmontsteking. Snel en respectvol opgevangen door het zeer deskundige personeel die steeds uitleg gaven omtrent handelingen en welke stappen er nog genomen zouden worden. Na bloedonderzoek, bloeddruk , aanleg infuus, door naar de MRI en vandaar direct door naar de OK. daar kwam de narcotiseur zag voorstellen. Hij stelde mij gerust en zou goed voor mij zorgen. Hij zette een spuit op mijn infuus naald en weg was ik. Toen ik wakker werd voelde ik mij als herboren. Werd al snel naar mijn kamer gebracht. Daar werden bloeddruk, temp goed in de gaten gehouden. Na een goede nacht s'middags al blij naar huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.