Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 11 september 2019

5.4

Ontvangst was erg slecht. Ik kwam voor een ingreep waar ik niet nuchter voor hoefde te zijn. We kregen geen koffie aangeboden. Zelfs later niet, terwijl ik nog 2 uur moest wachten voor de ingreep. Mijn vrouw mocht er niet bij blijven. Zij heeft toch gewacht in de hal en dat was maar goed ook, want uit het onderzoek wat ik moest ondergaan, bleek dat ik niet meer naar huis mocht. Moest van de dagopname naar de afdeling en ben na 2 dagen in een ander ziekenhuis geopereerd. Wat een slechte ervaring, dat je partner er niet bij mag blijven op de afdeling! Gelukkig werden we op de andere afdeling goed ontvangen met koffie en eten.Ook tijdens de ingreep werd niet duidelijk verteld waar het probleem zat. Hij schrok wat hij zag, maar legde dit niet uit.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

geplaatst op 12 september 2019

Wat naar dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Uit uw bericht kunnen wij niet opmaken over welke afdeling het gaat. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.