Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk

Ziekenhuis

Wethouder Jansenlaan 90 3844 DG Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Ziekenhuis St Jansdal

Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 18 juli 2014

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

St.Jansdal bewust (n.a.v. informatie op internet en in overleg met de huisarts) gekozen voor behandeling liesbreuk i.p.v. ziekenhuis in eigen stad. Er heerst een goede en collegiale sfeer op de afdeling en in het ziekenhuis voor zover ik dat heb kunnen waarnemen. Operatieteam werkt als team collegiaal samen, zonder waarneembare ongewenste gradiënt. Chirurg gebruikt checklist voor aanvang van operatie hetgeen mij bijzonder aanspreekt. Er keken (met mijn instemming) enkele andere chirurgen uit het land mee naar de nieuwe wijze van opereren. 's Middags om 15.00 uur kon ik al weer naar huis. Meegekregen pijnstillers (Tramadol) niet hoeven gebruiken. Paracetamol voor eerste twee dagen was voldoende voor pijnstilling. De drie andere patiënten voor een liesbreuk operatie op die dag kwamen op één na ook van elders uit het land bewust naar St. Jansdal. Van mijn keuze heb ik zeker geen spijt en ik kan het ziekenhuis zeker aanbevelen voor deze operatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.