Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 11 september 2014

6.7
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Strak, stug, personeel . Absoluut niet klantvriendelijk luisteren echt niet wat je aangeeft bijvoorbeeld planning afspraak en onderzoeken Etende dames achter de balie en daar moet je als klant dan maar op wachten, sloffende zuchtende collega.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wij zijn geschrokken van uw opmerkingen over de medewerkers van onze polikliniek cardiologie. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Daarom zijn we blij dat u uw ervaringen met ons gedeeld hebt.
Graag zouden wij wel iets meer informatie van u willen. Daarom verzoeken wij u contact op te nemen met onze patiëntencontact persoon. Het telefoonnummer is 0341-463801. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.