Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 13 november 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

3.6
  • Endometriose
  • Gynaecologie en Obstetrie

Tijdens een routine ingreep is een achterliggend probleem gevonden, in plaats van dit aan te pakken werd er verder gegaan met de standaard ingreep. De pijn was letterlijk onhoudbaar erna (en nu 2 maanden later nog steeds pijn) Ik vroeg een second opinion, hier werd wat moeilijk over gedaan maar er werd beloofd dat ik werd doorgestuurd Bevestiging gekregen van verwijzing echter nooit doorverwezen. Nu dus weer een extra maand met pijn waarin niets gebeurd is. (Ik wist niet beter of zat te wachten op oproep voor second opinion)

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daar hebben we nu te weinig informatie voor. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris die aan het ziekenhuis verbonden is.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het mailadres klachten@stjansdal.nl . Als u uw telefoongegevens hierop achterlaat neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.