Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 15 mei 2020

3.0
  • Orthopedie

Waardeloze zorg na heupoperatie, zowel op de afdeling als op de polikliniek , zeer slechte/geen communicatie.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris die aan het ziekenhuis verbonden is.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het mailadres klachten@stjansdal.nl . Als u uw telefoongegevens hierop achterlaat neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.