Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk

Ziekenhuis

Wethouder Jansenlaan 90 3844 DG Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Ziekenhuis St Jansdal

Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 10 augustus 2016

Overige aandoeningen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Zeer onduidelijke jegens patiënten. Pijn klachten worden weggewuifd met pijn pillen. Verder geen degelijk onderzoek gehad.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Vervelend dat u geen goede ervaringen heeft in ons ziekenhuis. Wij zouden het erg op prijs stellen om met u in gesprek te komen, omdat wij graag van ervaringen van patiënten willen leren en de zorg daar waar nodig willen verbeteren. Uit uw waardering kunnen wij onvoldoende opmaken wat er precies is gebeurd. Daarom ons verzoek om contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris. Het telefoonnummer is 0341-463801. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.