Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk

Ziekenhuis

uit 488 waarderingen

Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 17 november 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hart- en vaatziekten

Specialisme

Cardiologie

Op aandrigen van mij om alle informatie te delen met mijn cardioloog werd er niets gedeeld de laatste dag voor vertrek uit het ziekenhuis heeft mij cardioloog het St jansdal gebeld en met stem verheffing uiteindelijk alle informatie gekregen. De afdeling waar ik lag had duidelijk een personeels tekort. Denk er sterk over na om hier nooit meer naar toe te gaan. Communiceren en mensen helpen blijkt nogal moeilijk te zijn. Daarnaast als je teefonisch hulp zoekt is het een wir war van door verbinden en terug bellen doen ze bijna nooit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.