Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, Polikliniek Dronten - Dronten op 25 januari 2017

6.8
  • Mondziekten en kaakchirurgie

2x geweest. Eerste maal consult 45 minuten moeten wachten ('s morgens 8.30) en tweede maal behandeling (apexresectie). 65 minuten moeten wachten zonder dat er iemand kwam zeggen dat de behandelingen uitliepen en wát de wachttijd ongeveer was. Moet anders kunnen!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

geplaatst op 30 januari 2017

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw waardering is doorgestuurd naar de leiding van polikliniek Dronten zodat zij uw opmerking kunnen bespreken met de betreffende polikliniek.
Mocht u nog aanvullende informatie hebben, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris tel.nr. 0341-463801.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, Polikliniek Dronten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.