Waardering van Ziekenhuis St Jansdal, Polikliniek Dronten - Dronten op 19 april 2019

1.4
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Chirurgie (Heelkunde)

Klachten worden van tafel geveegd. Je krijg te horen van tja het is waarschijnlijk dat, maar zo niet ga maar weer terug naar je huisarts. Je krijgt geen arts maar iemand met een hbo opleiding, nu dat heb ik ook en ik heb ook mijn master gehaald aan een hbo instelling 30 jaar geleden. Er is totaal geen communicatie tussen de verschillende afdelingen en al helemaal niet naar mij als patiënt. Ben bang dat het St Jansdal het allemaal een beetje boven het hoofd groeit nu ze Lelystad hebben over genomen. Mijn vertrouwen in het St  Jansdal is er niet.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, Polikliniek Dronten - Dronten

geplaatst op 23 april 2019

Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziekenhuis St Jansdal, Polikliniek Dronten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.