Waardering van ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 29 juni 2020

2.4
  • Oogheelkunde

Ik werd door de zuster die mij vooraf onderzocht goed behandeld. Maar bij de dokter was het kortaf. Er werd totaal niets uitgelegd. En dat vind ik jammer. De betreffende arts had mij kunnen vertellen wat de behandeling precies in hield. Alleen U kunt naar Rotterdam of Antwerpen. Verder niets. Alleen kortaf: komt u over een jaar maar terug.

Reactie van/namens Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen

Beste heer/mevrouw,

We lezen dat onze zorg- en/of dienstverlening niet naar wens is gegaan. Dat vinden we erg spijtig. We gaan daarom graag met u in gesprek.

Als u er voor open staat, wilt u dan uw contactgegevens sturen naar onze klachtenfunctionaris op klachten@zzv.nl of bellen naar tel: 0115-688448. U kunt dan aangeven dat het gaat om een beoordeling op Zorgkaart Nederland. We horen graag van u.

Team Marketing & Communicatie
ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.