Waardering van ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 9 mei 2018

3.9

In en in triest wat ik gisteren gezien heb op de afd. dagverpleging. Patiënt heeft de gehele middag geen verpleegkundige gezien, heeft de gehele middag geen drinken aangeboden gekregen; was blij dat ikzelf bij mijn vader op bezoek was zodat ik hem constant iets te drinken aan kon bieden.Hij mocht niet naar huis voordat hij naar het toilet was geweest, gaat moeilijk als je een hele middag geen drinken krijgt denk ik dan! Het gaat hier over iemand van 90+ ,  dus wat extra controle was geen overbodige zaak geweest. Controleren van bloeddruk/pols is na de operatie bij mijn vader niet meer gebeurd, toch een belangrijk onderdeel denk ik na een operatie. Arts en verpleegkundige op de OK petje af, verpleegkundige dagverpleging B1 een zeer slechte ervaring!

Reactie van/namens ZorgSaam, team Marketing & Communicatie

Beste heer/mevrouw, we lezen dat onze zorg- en dienstverlening niet goed is gegaan. Dat vinden wij spijtig. Graag komen we met u in contact om het er over te hebben. Wij hebben namelijk een aantal vragen om een beter beeld te krijgen. Hopelijk staat u daar voor open. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw contactgegevens te mailen naar zorgsaam@zzv.nl. Geef daarbij aan dat het gaat om een beoordeling op Zorgkaart Nederland. We horen graag van u.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.