Zuyderland Medisch Centrum Brunssum

Deze locatie is onderdeel van Zuyderland Medisch Centrum

Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Brunssum - Brunssum op 2 oktober 2017

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Zeer botte en lompe benadering en behandeling door arts dr. Welten. Legt schuld van veel te late behandeling van ingreep bij de patiënt, terwijl ik als patiënt diverse malen kontakt gezocht heb met het ziekenhuis om te melden dat mijn klachten toenamen en mij vertelt is dat de ingreep urgent was moest ik toch vanaf diagnose bij huisarts en verwijzing naar het ziekenhuis 9 weken wachten op de ingreep. Deze zou een kijk operatie zijn maar bleek waarschijnlijk door lange wachttijd een open buikoperatie te zijn geworden, waarbij ook nog een fikse ontsteking ontstaan is. Bij de kijk operatie zou ik volgens de informatie die ik gekregen heb na 2 tot 3 werkdagen weer redelijk snel opknappen. Nu heb ik al 5 weken ellende achter de rug en zal naar verwachting nog 3 tot 4 maanden te gaan hebben voor mijn klachten verbeterd zullen zijn volgens de arts van de wond poli chrirurgie. Ik word hier dus niet vrolijk van, waarvan akte

Reactie van/namens Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Brunssum - Brunssum

Geachte schrijver van deze beoordeling.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen. Vervelend om te lezen dat u nog steeds klachten hebt, terwijl u verwachtte dat u snel opgekapt zou zijn. Wij hebben de behoefte om hierover met u in gesprek te gaan. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met een van onze klachtenfunctionarissen. Deze medewerkers zijn bereikbaar via Patiëntenservice telefoonnummer 088-4596300

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Brunssum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.