Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 1 juni 2017

3.0
  • Prikkelbare darm
  • Chirurgie (Heelkunde)

Er wordt geheel niet naar je geluisterd. Ik loop nu al een paar jaar met terug kerende darm problemen maar wordt van kastje naar de muur gestuurd. Chirurg zegt niks te vinden of te kunnen doen, de mdl arts zegt dat ze niks kan doen dat alleen een chirurg operatief iets zou kunnen doen maar die willen niet. En hierdoor loop ik nu al een aantal jaar in de ziektewet nu zelfs afgekeurd omdat ik vaker ziek ben dan me goed voel, wordt er langzaam depressief van en weet me geen raad meer

Reactie van/namens Zuyderland Medisch Centrum

Geachte heer/ mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw beoordeling op Zorgkaart te zetten. Het is vervelend om te vernemen dat u zich niet gehoord voelt en dat uw ervaring met de zorg in Zuyderland niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Mocht u de behoefte hebben om hierover in gesprek te gaan met een van onze klachtenfunctionarissen dan kunt u contact opnemen met afdeling Patiëntenservice telefoonnummer: 045-5766300 (Heerlen) of 088-4597603 (Sittard/Geleen).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.