Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 10 augustus 2018

2.6
  • Beroerte
  • Neurologie

Geen eindverantwoordelijke arts ( 5 artsen in 9 dagen). Slechte overdracht en communicatie. Deel verplegend personeel onkundig inclusief teamleider. Daardoor fouten in medische behandeling en doorverwijzing.Kwaliteit is ver onder de maat!Schandalig!

Reactie van/namens Zuyderland Medisch Centrum

geplaatst op 20 augustus 2018

Geachte heer, mevrouw,
Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw beoordeling op Zorgkaart te zetten. Vervelend om te lezen dat u nare ervaringen heeft betreffende de zorgverlening en communicatie in ons ziekenhuis en dat deze niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij hebben de behoefte om hierover met u in gesprek te gaan. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met een van onze klachtenfunctionarissen. Deze medewerkers zijn bereikbaar via afdeling Patiëntenservice telefoonnummer: 088-4596300 (Heerlen) of 088-4597603 (Sittard/Geleen).

Bent u of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Heerlen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.