Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 30 september 2017

5.3
  • Revalidatiegeneeskunde

Ik heb ataxie geen direct overleg over revalidatie met/tussen neuroloog en revalidatiearts. Revalidatie arts zeg maar: wat wil je ik weet niet wat ik moet? Fysiotherapeut en logopodiste hebben  persoonlijk zonder advies dan wel belangstelling revalidatie arts gezocht naar mogelijkheden. De aandoening is progressief, maar dankzij hun verbeterd/gestabiliseerd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen

Geachte heer, mevrouw
Vervelend om te lezen dat u zich niet gehoord voelde door de specialisten. Fijn om te horen dat de therapeuten wel samen met u naar de mogelijkheden gekeken hebben. Wij hebben de behoefte om met u in gesprek te gaan. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met een van onze klachtenfunctionarissen. Deze medewerkers zijn bereikbaar via Patiëntenservice telefoonnummer 088-4596300.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.