Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 20 juni 2016

3.3
  • Hartritmestoornissen
  • Cardiologie

Moest me vandaag melden voor het inplanteren van een pacemaker.De cadioloog deed eerst alsof het allemaal best ernstig was en vond het nodig dat ik een pacemaker zou krijgen. Deze info zelf heeft best wat inpact op iedereen in het gezin gehad, toch maar geaccepteerd dat dit nodig is. Moest om om 12.30 uur daar zijn, ik werd opgenomen op de dagverpleging. Het personeel daar was zeer vriendelijk ik heb er niets te klachen gehad. Om ongeveer 4 uur ging ik de operatie kamer op er werd al al antibiotica gegeven en nog wat anders want dit is standaard. Wordt klaargemaakt voor de operatie plakkers jodium alle toeters en bellen, komt chirurg binnen die zegt dat het niet doorgaat en dat er te weinig onderzoek is gedaan.Fijn hoor hele middag daar gelegen en dan zijn er te weinig onderzoeken gedaan. Dit had toch zeker voorkomen kunnen worden. En wie moet hier de rekening van? Ik heb eigenlijk erg weinig vertrouwen in mijn cadioloog en overweeg zeker om naar een ander ziekenhuis te gaan

Reactie van/namens Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen

Vervelend om te vernemen dat uw ervaring met Zuyderland niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Mocht u behoefte hebben om hierover in gesprek te gaan met een van onze klachtenfunctionarissen, kunt u contact opnemen met afdeling Patiëntenservice telefoonnummer: 045-5766300 (Heerlen) of 088-4597603 (Sittard/Geleen).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.