Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 4 december 2019

19 november 6.45 uur moest ik me melden op de afdeling voor de operatie aan mijn maag hernia. Helemaal klaar met mijn nerven en vol van de stress ging ik rond 7.45 onder begeleiding van een verpleegkundige richting de operatie kamer waar de laatste loodjes werden gelegd voor de operatie, infuus,wat vragen en bla bla bla. Toen kwam de chirurg even naar mij toe en stelde zich persoonlijk voor en legde precies uit wat er ging gebeuren tijdens de operatie. Dat deed mij zeer goed. De naam van deze chirurg Dr Stoot, een zeer aardige vent die het op een leuke en grappige manier wist te brengen. Mijn angsten en stress waren in een keer verdwenen. 5 minuten later lag ik op de operatiekamer waar zich ook de rest zich netjes voorstelde. Ook tijdens mijn 5 dagen verblijf in het ziekenhuis is deze chirurg nog 2 maal geweest om te kijken hoe het met mij ging. Dat vond ik wel heel prettig. Immers dat is niet overal zo. Al met al heb ik er een prettige en gemoedelijke tijd gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.