Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 8 februari 2013

2.3

Afgelopen weekend naar de huisarsten post geweest in het Orbis ziekenhuis. mijn schoonvader had hevige hoofdpijn, uitvallend zichtvermogen, greep naast zijn kop koffie. Aangezien mijn schoonvader een nieuwe hartklep heeft en last heeft van trombose. De arts van de huisartsen post stuurde ons door naar de oogarts. Maar de oogarts van Orbis zei: niks aan de hand, paracetamol nemen en naar huis. Maandag morgen naar de huisarts, en deze zei: ongeloofelijk, je moet met je schoonvader direct terug naar het ziekenhuis want je schoonvader heeft waarschijnlijk een herseninfarct gehad. In het ziekenhuis aangekomen bleek dit inderdaad het geval. Maar voordat we geholpen werden, waren weer een aantal uren verstreken terwijl de huisarts heeft gebeld naar de eerste hulp en de situatie nog eens uitgelegd. Ik heb toen ook voorgesteld om naar een ander ziekenhuis te gaan, om erger te vookomen maar dit maakte geen indruk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.