Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 19 oktober 2017

4.0

Baliemedewerkster receptioniste te amicaal, te persoonlijk kent mij of situatie niet wil wel zonder voor vak geleerd te hebben diagnose stellen! Receptioniste is geen dokter! Tip houd het bij je vak en deskundigheid! En wil niet alles van cliënten weten, privacy is fijn!

Reactie van/namens Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen

Geachte heer, mevrouw,
Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen uw beoordeling op Zorgkaart te zetten. Vervelend om te lezen dat de zorgverlening en bejegening in ons ziekenhuis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Mocht u behoefte hebben om hierover in gesprek te gaan met een van onze klachtenfunctionarissen, kunt u contact opnemen met afdeling Patiëntenservice telefoonnummer: 045-5766300.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.