Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 25 juni 2019

9.9
  • Urologie

Bij onze zoon (14 jaar) was een urologische ingreep noodzakelijk. Na een fijn consult met de uroloog waarin alle voor- en nadelen van de ingreep werden toegelicht volgde de ingreep binnen één week. Zuyderland excelleerde in de voor- en nazorg. Voorafgaande aan de operatie een uitgebreid gesprek met een pedagogisch medewerker van de kinderafdeling waarin duidelijk en stap voor stap werd uitgelegd wat onze zoon kon verwachten. Op de dag van de operatie werden we bijgestaan aan een heel vriendelijke en deskundige verpleegster. We mochten onze zoon begeleiden totdat hij lekker lag te slapen op de OK. Ook waren we er bij toen hij op de recovery zijn ogen weer open deed. De verpleging was ook na de ingreep excellent en zeer mensgericht. Niets was teveel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.