Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 13 september 2011

7.8

Heb er meteen na de opening van dit ziekenhuis 3 weken doorgebracht. De eerste dag op mediumcare neurologie was qua informatievoorziening minder. Personeel heeft geen idee hoeveel angst ik heb beleefd, was te nonchalant en deed ook weinig om me gerust te stellen. Daarentegen was de opname en behandeling op de `normale`afdeling neurologie hartverwarmend en professioneel. Dat heeft de mindere ervaring op de eerste dag meer dan goed gemaakt. Ik wens iedereen zo´n fantastische accommodatie toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.