Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 15 november 2018

4.9

Heeft een waardeloze ICT. Arts wilde me de scan laten zien en dit was niet mogelijk. 3 keer viel de pc uit. Dit was niet de 1e keer dat ik dit meemaakte. Verdere afspraak werd niet nagekomen en bij navraag werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. De organisatie is slecht.

Reactie van/namens Zuyderland Medisch Centrum

Geachte heer, mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat uw ervaring met Zuyderland niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Mocht u de behoefte hebben om nader in te gaan op uw ervaringen en hierover in gesprek te willen gaan met een van onze klachtenfunctionarissen dan kunt u contact opnemen met afdeling Patiënten service telefoonnummer: 088-4596300 (Heerlen) of 088-4597603 (Sittard/Geleen).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.