Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 28 maart 2019

2.4
  • Gewrichtspijn
  • Radiologie

Helaas is mijn ervaring met radiologie zeer slecht.Ze gaven bepaald advies mee, om vervolgens via de huisarts te horen dat radiologie totaal geen advies mee gegeven had. Helaas is dit niet de eerste keer in al die jaren.Gelukkig vertrouw ik míjn huisarts volledig!

Reactie van/namens Zuyderland Medisch Centrum

Geachte heer, mevrouw,
Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaringen in Zuyderland op Zorgkaart te zetten. Vervelend om te lezen dat uw ervaring met radiologie en de communicatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Mocht u de behoefte hebben om hierover in gesprek te gaan met een van onze klachtenfunctionarissen dan kunt u contact opnemen met afdeling Patiëntenservice telefoonnummer: 088-4596300 (Heerlen) of 088-4597603 (Sittard/Geleen).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.