Waardering van Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 8 november 2017

8.3
  • Borstverkleining
  • Plastische chirurgie

Voor mij was dit een enorme stap en dus enorm spannend.Drs. Meesters heeft hier heel fijn op gereageerd, was heel eerlijk in wat ik kon verwachten en juist niet. Dat gaf mij veel vertrouwen, recht voor zijn raap, ik hou ervan. De uitleg was duidelijk, nu zijn hier voor mij jaren aan vooraf gegaan dus ik was wel al in het bezit van de nodige informatie waardoor mijn vragen ook best beperkt waren. De rest van de afspraken, anesthesist en verpleegkundige, zijn prima verlopen en waren zelfs nog leuk. De vragen die ik nog bedacht had na het gesprek met Drs. Meesters heb ik aan de verpleegkundige kunnen stellen. Ik mocht me om 8 uur melden en zou om 9.45 uur geholpen worden. Helaas is dit  vertraagd en werd ik uiteindelijk rond 12.00 uur pas geholpen. De dames in de ok hebben ervoor gezorgd dat ik met lach in sliep viel, ze zorgden echt voor een leuke sfeer!De operatie was goed verlopen. Rond half drie werd ik uiteraard duf maar verder prima wakker. De dames op de recovery waren super lief en hebben daar goed voor me gezorgd.Normaal ben je vlak daarna weer boven op de afdeling maar die kwamen me om de een of andere reden niet halen. De recovery heeft meerdere malen gebeld maar niets. Je snapt dat mijn naasten zich flinke zorgen maakten. Maar goed, dat is een heel ander verhaal en daar schrijf ik deze ervaring niet voor.Drs. Meesters heeft met alles rekening gehouden. Ik ben een flinkere dame en daar passen mijn nieuwe borstjes geweldig bij! Mijn klachten zijn zo goed als weg, echt wat een verademing. En ze zijn ook nog eens geweldig mooi! Ik zou niet gelukkiger kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.