Eleos - begeleid wonen De Brug

GGZ

Van Neslaan 9 6712 CR Ede
088-8920152
Deze locatie is onderdeel van Eleos

Waardering van Eleos - begeleid wonen De Brug - Ede op 22 april 2021

N.v.t.

N.v.t.

Ik ben ongeveer twee jaar bij de Brug inwonend geweest, en vervolgens het traject van de extra murale zorg gevolgd. De tijd die ik inwonend geweest ben en het vervolgtraject tot aan ongeveer februari van dit jaar is heel goed geweest. De persoonlijk begeleidster die ik had tot aan februari was naast professional ook degene die mij zag en hoorde als de mens en persoonlijkheid die ik ben. Begin februari heeft deze persoonlijke en vertrouwde relatie door het management een abrupt einde gekend. De beperkte informatie hierover en het niet met betreffende begeleidster kunnen afronden van deze periode gaf en geeft een onbehaaglijk en vervelend gevoel.

Reactie van/namens GGZ Eleos - begeleid wonen De Brug - Ede

Dank voor je bericht. Wat fijn dat je de tijd die je inwonend bent geweest en het vervolgtraject positief hebt ervaren. Wij vinden het daarom erg jammer om te horen dat je door beperkte informatie en het niet af kunnen ronden van deze periode met de desbetreffende begeleidster een vervelend gevoel hebt overgehouden. We horen graag wat meer over wat er niet goed is gegaan, zodat we daar van kunnen leren. Zou je contact met ons willen opnemen via welkom@eleos.nl? Alvast bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eleos - begeleid wonen De Brug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.